środa, 27 maja 2015

SZANOWNA PANI SZARA

Moja Szara Eminencja była długo przeze mnie poszukiwana, a kiedy wreszcie natrafiłam na nią postanowiłam uczynić z niej osobistą biblioteczkę na moje ulubione magazyny wnętrzarskie polskie i zagraniczne oraz książki związane z dekoracją i urządzaniem wnętrz. Szara była na początku ciemnobrązowa, nieco wytarta, bo politura dawno z niej zeszła, bez półeczek i kółeczek, a do tego bardzo ciężka. 
Dostała mój ulubiony od -nastu lat kolor szary, białe duże kółka, troszkę półek, które wybarwiłam w oryginalnym kolorze i proszę. Mam słabość do starych mebli z  drewnianymi żaluzjami :-).
Szara stoi stanowcza i umocowana w  BIAŁYM POKOJU. Dostała niedawno stary haczyk, na którym dumnie dynda piękny, szary chwost z cekinową srebrno-szarą (a jakże!) kopertówką. 
Szkoda tylko, że nie zrobiłam zdjęć "przed", ale to mi się często zdarza z niecierpliwości chęci szybkiej metamorfozy...
No to proszę...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz